Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мої процеси

Вітаю, дорогі дівчатка-рукодільниці  (копія мого звіту на Аукарі, посилання дам пізніше)
 
Весна у повному розпалі. Все менше хочеться сидіти вдома, але все більше відповідальності перед читачами-глядачами)))
Я продовжую вишивати серветочку та в'язати скатертину. Ну, ви пам'ятаєте, що у мене була така фішка - кожен день присвятити іншому виду рукоділля. Вже точно вирішли не починати нових проектів, хоча папка на жорстному диску комп'ютера зі справжніми "хочушками" поповнюється кожного дня І ви можете уявити, якого  вона вже розміру)))
Я трохи сумнівалась, яким кольором обшивати вирізування. Тепер справді впевнилась - білий колір - найбільш гармонійний.
 

Кайму обшивати закінчила. Попереду ще вирізуваннявнутрішніх частин, їх обвивання.
 
Про скатеритину. Хотіла порахувати кількість рядків))) починала тричі, кожного разу збівалась. Кинула цю затію)))
 
Виміряла розмір по діагоналі (від куточка до куточка)  - 88 см! Навіть сама здивувалась. Звісно, я розумію, що ця скатерина - на кругломі столі буде до підлоги, але щоб аж так))). розмір навіть порадував. Але тепер не знаю - яким чином показувати інші етапи))))
 
Цілйю всіх.  
Ваша Валечка-Fati
p.s. і трошки весни і вишивки
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.