Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Вітаю! 
Я з новими (старими) роботами. Прикрашати шампанське до свят я дуже люблю. 
Особливо, якщо це шампанське до весілля. Ще більше мене надихає у цьому процесі можливість подумати про життя і потренуватись у "приєднанні" до молодих, щоб відчути їх настрій, бажання, подивитись на світ їхніми очима.
За минулий рік я прикрасила дуже багато весільного шампанського. Але тут хочу показати улюблені.
 - оригінальний дизайн, роботи не так уже і багато, а виглядає суперово
 - це "перша ластівка" у такому оформленні. Сподобалось. 
  і ще варіант   - бузкові стали фаворитами
 - це був коньяк для прихильника підводного плавання    
   (2 л!) -
 потім фаворитами  стали білі з ініціалами 
   
   - ця "парочка" була  романтична 


    - а ця - яскрава і чуттєва
  - живі квіти вдало повторили малюнок на пляшці
   - яскраво-помаранчевий  з  вкрапленням золотого ювілей

Ось так плідно я працювала минулого року. Зараз перерахувала всі матеріали, виявилось, що весільних "пляшечок" за 2 роки було майже 100 шт. Це майже як пляшечка щонеділі. (!) Ударно! Аж сама здивувалась)))
Ну ось такий міні-звіт.

Приходьте ще. 
Ваша Валечка-Fati





Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.