Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Перші фотопроби. Я в захваті!!!

Поки надійде черга публікацій моїх нових рукотворів, я хоху поділитись з Вами тими можливостями, як я отримала з новим інсрументом/
Отже прошу до Вашої уваги:
Sony CyberShot HS-400
Досить невичний для мене по перше у вазі. Я так звикла до свого маленького, теж, до речі, Sony CyberShot (DSC-W35)  :).
Але до гарного швидко звикаєш.
До речі, оскільки чоловік поїхав у відрядження і забрав "малого Sony" з собою - то я просто вимушена була почати вивчати можливості фотографування "новенького".
Звісно, що поки що всі фото зроблені у режимі з автоматичними налаштуваннями. Єдине, з чим "гралась" - яскравість сцени, наближення та фокусування.
Отже, перші зйомки. ЗВісно, що у нас весна і звідусіль росте життя :). Так і у нас під вікнами розцвіли сусідські крокуси :)
Насолоджуйтесь!








Мої фаворити :). Це дійсно розширення можливостей!!!



Ну, і ще одна дуже вдала спроба.
Умови фотографування - майже екстремальні - черз вікно та протикомарину сітку на ньому. Але мене вразив разельтат. Сфотографовано прилизно о 8-ій годині ранку.


А ще невеликі спроби предметного (постановочного фото)
так починаютиься заняття в сутдії вишивки у музеї ім.Гончара  під керівництвом Юрія Мельничука. Задоволення від самого очікування :)


 

І мої "вечірні тренінги" :)



А це все особливі можливості фотоапарата. Зйомка в режимі "Творчий малюнок"


Ви напевно вже відчули мої емоції та насолоду.
Так, я дуже задоволена можливостіми мого нового інструменту.
Отож чекайте нових вправ на курсом "Вимось фотографувати" та нових робіт.

***
 З повагою до Вашого часу -
Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.