Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Як організувати весілля. Щоденник для наречених

 *** Ти можеш в це повірити? ВІН ТОБІ освідчився!!!
І тепер ви плануєте разом найважливіший день Вашого життя.
З чого почати? Куди звертатись? Можливо, що твої подружки вже надавали тобі порад у Viber :)
Але це має стати ТВОЇМ особливим днем!
Хочеш мати подружку, яка розповість куди бігти і що робити, щоб цей день пройшов яскраво і незабутньо?
Тоді я пропоную тобі свою дружбу.
Я розповім тобі секрети організації та проведу таємними стежками пошуків по створенню найкращого для тебе дня.
Якщо захочеш задати мені якісь питання, звертайся до мене просто
-- Моя Весільна Подружко!
Так ми з тобою потоваришуємо швидше.
І сьогодні в мене перше питання до тебе. .
 Скільки часу до Вашого Найважливішого дня?
Обери варіант, який тобі підходить:
а) - рік
б) - півроку
в) - три місяці
г) - місяць
д) - два тижні
е) - тиждень!!!

Чекаю на твої відповіді.

Твоя весільна подружка!

#флорист_бровари #щоденникнареченої #твійнайголовнішийдень #підготовкадовесілля #твоявесільнаподружка #дневникневесты #подготовкаксвадьбе #твойсамыйглавныйдень #дневникподружкиневесты

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.