Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Новорічний марафон. Перший етап.

От і почалось саме цікаве в цьому році.
Я готуюсь до Нового року!!! Я готую листівки власного виконання.
Не піднімайте здивовано брови!! Я і до цього часу теж готвувала листівки. Але останнім часом у мене в блокнотику збільшилась кількість адрес моїх нових знайомих. Я ж не можу залишити їх без листівки!
От і готуюсь.
Як добре, що на порталі Скрап-Інфо діяв такий чарівний проект - "Листівки до Нового року", І хоча за 2 своїх місяці я встигла зробити лише 6 листівок, але тепер у мене є місце, де можна черпати натхнення не те що ложками - просто каністрами!!! )))
От і наступна листівочка - за завданям Юлі. Це листівка-розкладачка. Робити її будо надзвичайно цікаво. По-перше - це незвично, по друге - хотілось досягти такого ж лоску і ідеальності, як у більш доствідчених майстринь.
І ще я зрозуміла, чому до листівок, виготовлених вручну солідніше готувати і пакувальні коробочки. Так стильно виглядає!!!! І говорить про бездоганність виробу та його високу якість.
Отож.
Моя листівка №5 "Shutter Card" з коробочкою.


трошки подробиць 
  це листівка у коробочці. 
         


Матеріали.
- картон з магазину "Все для твого хоббі (з включенням шерсті)"
- набір новорічного паперу (куплений ще  в жовтні!)
- контурні натирки Dovercraft
- трафарет-бордюр "Пуансеттія" від Simplycreative
-намистинки-зірочки від Folia
- для тонування використано штампувальні подушечки від Folia та Color Box Fluid Chalk
- стрічка-змійка та "пухнасті" палички з флористичного магазину.
Листівку зроблено як подарунок дуже гарній людині, знайомство з якою змінило мої погляди на життя.

3 коментарі:

Листівки з усього світу.