Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

2/100. Число 5.

Я завжди спокійно відносилась до того, яку роль грають числа в житті людини. 
На сьогодні я все більше схиляюсь до думки, що числа можуть жити з людиною, можуть пригнічувати її. 
А можуть возвеличувати і надихати. 
Паралельно вирішила прочитати про значення числа. На сайті http://www.numeroscop.ru можна вирахувати всі можливі числа стосовно імені, прізвища та дати народження. 
І... число 5 - це виявилось число моєї долі. "Число Судьбы «Пятерка» - число Дарящего Свободу.". отже, піля цього взагалі зникають усі можливі розхитування та нарікання.
Також число 5 характеризує і моє ставлення-сприймання зовнішього вигляду. 
І наостанок - число 5 - число мого життєвого шляху. 
Отже, навіть якщо вам здається, що цей пост написано з великою долею песимізму - не вірте своїм очам і думкам.
Песимізм - це коли не бачиш виходу. 
А я його бачу.
Бо насправді сприймаю все, що приготовано мені Всевишнім з теплом та вдячністю. Бо не може Батько бажати зла Своїм улюбленим дітям.
І волосина не впаде з нашої гловои без волі його.
А ще я користуюся в своєму житті законом "причина - наслідок".

Ось зайшла ще на один сайт http://yazik-chisel.org/ і побачиала, що "Число 5 — самое креативное число в духовной нумерологии"
То ж завжди є привід для радості...

 ***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.