Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

1/100. Вступ. Початок. Старт.

Прийняла виклик своєї доброї подруги  Олечки - писати протягом 100 днів щодня.
Сьогодні перший допис.
І буду писати на тему, що хвилювала мене сьогодні - мій фізичний стан. Як його підтримувати у доброму настрої і позитивному ключі.


Вже дуже багато років ношу з собою діагноз вегето-судинної дистонії по змішаному типу. Це означає - що мій тиск може бути в критичні хвилини нестабільним як по показникам артеріального, так і венозного тиску.
До того ж наклались на все це "буремні роки молодості" коли гулянки продовжувались цілими ночами, і стан безсоння міг продовжуватись по дві-три доби.
Звісно, що це ще більше погіршило стан судин.
Але я не жаліюсь вам тут і не прошу співчуття.
Я розкажу, як я намагаюсь справлятись і жити з цим станом.
Конкретно про мене - у передмігреневому стані - просто головні болі. Запримітила - якщо вчасно випити пігулку анаприліну - біль може вщухнути, а отже напад минеться. Якщо ж пігулка випита невчасно - то тут уже у всій красі - розколюючий біль у супроводі світлобоязні та звукобоязні і решти зовсім неприємних симптомів. Тоді я навіть по дому можу ходити в окулярах від сонця.
Раніше і дівчата вже розуміли мій стан, намагались допомогти - "Мамі погано, тому що мама в сонцезахисних окулярах".
Сьогодні вирішила все-таки спробувати один з методів нетрадиційної медицини - накрити очі чороною вовняною хусткою і полежати деякий час.
Чистоти експерименту не було, тому що перед цим було приято ще і комбіспазм. Але все ж таки напад минув.
Спишемо це на дію методу народної медицини :)

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.