Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Бігти, щоб дихання не перервалось.

Рівно 4 тижні тому я розмістила в соцмережах заклик від БФ "Відкриті долоні" про набір до команди фандрайзерів-бігунів.
І ось нарешті позитивний результат: реєстрацію команди підтверджено!
Ви запитаєте, чому  я про це пишу? Чому для мене це важливо?
Тому що я теж у команді фонду.
***
Світ настільки ущільнився, що вимушена інколи не ходити, а бігати, щоб все зробити, всюди встигнути "Побігли туди... побіжимо сюди...". 
Плануючи займатись власним здоров'ям, починаю бігати ранніми ранками і кожного разу шукаю вагому мотивацію для того, щоб це зробити. Інколи находжу, інколи - ні.
Як часто ми говоримо про біг і навіть не задумуємось про те, що можна побігти заради життя інших.
 Я для себе знайшла вагому мотивацію, щоб тренуватись на користь не лише собі, а одночасно допомагати іншим - це участь у Благодійному Марафоні.
Мені 44 роки. Життя інколи буває яскравим, а часом шукаєш відповіді, щоб зрозуміти його уроки. Мені подобається допомагати людям. Якби дозволяв фінансовий стан нашої родини - то кількість допомоги зросла б в рази. Ми маємо коло друзів та знайомих, які час від часу долучаються до наших благодійних проектів.
Фандрайзинг-Марафон - це коли ти тренуєшся, отримуєш велику підтримку своїй наполегливості і вже цим самим допомагаєш також врятувати чиєсь життя.
Коли я побачила повідомлення БФ "Відкриті долоні" - про запрошення до команди бажаючих - роздумувала всього лише декілька хвилин. А потім, отримавши підтримку чоловіка, написала листа до дирекції фонду про бажання взяти участь у Марафоні.
Опановуючи та розвиваючи власне дихання та витривалість під час тренувань я можу допомогти хворим муковісцидозом, дорослим і дітям, яким кожна секунда дихання іноді варта надзвичайних зусиль. Отже вирішено: я приймаю участь в Благодійному Марафоні на користь підопічних БФ "Відкриті долоні" для того, щоб зібрати особисто близько 5000 грн на закупівлю необхідного обладнання та препаратів для хворих муковісцидозом.
Біжимо?!
*******
Я біжу 5 км.
Як Ви можете підтримати мене?
Найголовніше - підтримати мій намір допомагати,  зробивши внесок через мою сторінку на Української біржі благодійності
https://ubb.org.ua/uk/project/2437
А ще - через репости та прохання підтримки для мене серед своїх друзів  +100500 до карми :)
п.с. урочисто обіцяю не філонити на тренуваннях  :) та писати звіти у #щоденник_бігуна #Runnerdiary_Fati

#київмарафон #благодійність #щоденник_бігуна #ВідкритіДолоні #ГолубкаМиру #OpenPalms #LaColomba_della_pace #ябіжу #марафон2016

#мійсвіт 
***
З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.