Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

56/100 Мій марафон. Як це було.

Вітаю, дорогі читачі!
Ось так якось вийшло, що я не була тут аж місяць.
За цей час відбулось багато подій.
Але все по порядку.
 

Перше, і головне - це моя участь у благодійному забігові.
Погода, скажу я Вам, була така, що бігти могли тільки абсолютно віддані справі :) - температура повітря ледве сягала 7 чи 9 градусів. Але най...прикольнішим був дощ, який розпочався ще в п'ятницю і помалу змочив усі дороги.
А в неділю, 9-го дощ взагалі відзначився: він лив з самого ранку і поперемінно кожні півгодини. Так що бігти було... одне задоволення :)
Перше, що ми побачили, приїхавши на Майдан Незалежнсті (а саме там стартували забіги) - це шалена кількість шалених людей.
 

Всі були у піднесеному настрої, і це додало такого стимулу, що вже абсолютно однаково було - йде дощ чи ні.
 
Частина нашої невеличка команди. Біжимо 5 км.
Чоловічий склад біг 21 та 10 км. Була також і молодша група - дівчатка, які бігли свої 1 км та 500 м.
До речі, варто сказати, що останнього разу я бігала хоч трохи довгу дистанцію багато років тому, ще в студентські роки. Чи я боялась - абсолютно ні! Адже я тренувалась!
Бігала майже щоранку, і незважала на погоду.
Але разом з тим - фініш був яскравий та захопливий!
Я підкорила цю вершину!
Тепер мрію про наступну і продовжую тренуватись ранками.


***
З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.