Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 днів Мого творчого року. День 13. Щастя в творчості.

Вітаю, дорогі мої читачі.
Вчора була субота. А для мене один з найуспішніших днів.
По-перше. Сьогодні пишу 13-й допис моєї “стоденки”.  
А 13 було для мене завжди щасливим числом.
По-друге, зустріч з колегами-однодумцями, спільна творчість, гарний настрій.
Що ще може бути кращим?
Хочете подробиць? ...
Готуючись до святкових замовленб до Дня закоханих вирішила трохи освіжити свої навички.
Звичайнож, під керівництвом моєї дорогої наставниці Олени Бутко!
Заняття проходили на базі Школи флористики “Asant Studio”.
День занять пролетів дуже щвидко.
Тому що було багато роботи, цікаві “Лайфхаки”-фішки від Майстра-Викладача.
А ще - тепле спілкування та взаємодопомога.
Невеликий добірка фото наших робіт.












*** 
З повагою до Вашого часу -- 
 Валечка-Fatini  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.