Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Альбом "Календарний рік" з Скрап-інфо. Січень.

З подивом з’ясувала для себе, що не показала ні одної сторінки альбому, який роблю в проекті "Творимо разом" на Скрап-інфо
Отже, представляю на Ваш розсуд мої спроби.
Хочу вас попередити, що поки що сторінки - це найскладніша частина для мене у рокотворінні, тому я розраховую на ваші конструктивні коментарі )))
СІЧЕНЬ

і подробиці по оформленню. Цю сторінку я робила за допомогою "підручних" матеріалів. Обов’язкове завдання- вікористати дироколи та фігурні ножиці. Оскільки на той час я мала тільки фігуні ножиці, то і використала їх у вирізуванні смужки з поролону. А тепер трохи про прикраси:
  

Використала листи паперу для скрапу )нажаль, виронтків тоді я ще відмічала, та й багато використовувала папреру для творчості. Сніжинка вирізана з аркуша скрап-паперу з новорічною тематикою, зірочки від Folia, ниточки "Волосся ангелів", контури.

Далі буде.

Дякую, що завітали*)))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.