Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Скринька для обруча


Потроху повертаюсь до декоративного життя)
Правда, публікую трішки з запізненням.
Але думаю, що ви мені це пробачите, дорогі читачі.
Отже, відновлено роботу.
Першою пташечкою стала подарункова скринька для обруча.

Зроблено для замовниці з інтернет-магазину. Виготовлено у якості транспортної упаковки, тому особливих прикрас не робила. Матеріали:  картон 2 мм, подарунковий шовковий папір з квітковим принтом та пакувальний папір "Polka Dots", сатинові стрічки, шириною 0,6 см,

Зроблено  за матеріалами уроку №1 курсу "Картонаж" від Жені Асанович та її проекту "Картонаж"
Комплект з 8 уроків я купила у неї ще в минулому році. Але, як і все було на той час, дійшла тільки до половини.
Перші скриньки виходили найкраще, тому я і зробила їх тоді декілька штук), роздарувавши всі.
Тепер ось із задоволенням повертаюсь до улюблених рукоділок і починаю знову відчувати жагу творчого задоволення від виконаних робіт.
Відповідаючи на багаточисленні питання скажу: обруч робила не я. Поки навіть не уявляю, як я зможу знайти час, щоб цьому навчитись, але відчуваю, що осовївши навик, могла б знайти і спосіб реалізацїї))
Ось такі справи.
Всім весняних теплих днів.
Ваша Валечка-Fati.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.