Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Маленькі скриньки - найкращий подарунок.

Я дуже люблю робити маленькі подарунки.
Тому, коли випадає нагода - радо нею користуюсь.

Адже отримувати і позитивні емоції від такого дива приємно не тільки мені у процесі роботи, а е і тому, хто отримає такий подарунок.
У крайньому разі, я на це сподіваюсь...

Отже. У ФБ на сторінці журналу "Все для рукоділля" побачила ось такий невеликий сюжет для вишивки.
Я просто не втрималась - руки горіли, голова працювала, а голка сотала ниточкою від одного проколу тканини до іншого.
В результаті я отримала ось таку мініатюрку.
Як раз перед самим восьмим березня...

А потім, я знашла ось таку паперову коробочку.    
І зробила їй невелике перетворення.



  


 І от  що з того вийшло
  


А Вам би такий подарунок сподобався?

До речі, основам картонажу, (а саме так називається цей процес перетворення( я навчилась у Жені Асанович.
 І хоча в її уроках всі вироби виготовлялись з картону, я вдало застосовую отримані занння і ось у таких роботах-перетворюваннях.


*******

З повагою доВашого часу,
Ваша Валечка-Fati



Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.