Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мк у січні (м.Броври)- Ляльки-янголи з вовни.

Пам'ятаєте,  я показувала янголят з вовни, яких почала робити ще в грудні?

Але мені завжди мало самій вміти щось робити. Найбільше моє бажання - показати і поділитись тим, що я вмію, і що я знаю
Отож, заняття для дорослих по виготовленню таких янголів було в грудні.
А в січні провели спаринг-заняття, Це був новий для мене досвід. Наче "Матч одночасної гри з шахів", :) %)
Учасники - 6 дітей та 5 дорослих.
Помічники, вони ж фотографи (зрозумили, чому я є на світлинах?) - Оксана та Олена.
Місце - Студія в м.Бровари, 2 суміжні кімнати.
Так, ми працювали одночасно в двох кімнатах!








 Дякуючи чудовим помічникам цей марафон дав добрий результат







Учасники залишились задоволені.
Ну, і ми, як організатори також.

Ось таке у нас життя.
***
З повагою до Вашого часу
Ваша Валечка-Fati


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.