Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

А Ви якою любите осінь? 🍂🍃

 Я люблю осінь так, як любила її в моєму дитинстві 💙💜💖💞💙💜 Осінь — це жоржини і айстри в бабусиному саду. 🌻🌸 Їх аромат зачаровує, коли я несу їх на шкільну лінійку, щоб подарувати улюбленій вчительці. Мій букетик такий самий, як у моїх однокласників — але лише в мене вони пахнуть особливо: бабусиним садом, — і я страшенно пишаюсь саме своїми квітами. 🌸🌻 Осінь — це обидві школи : звичайна та музична.✒✏🎼🎵🎹 В звичайній школі — цікаві нові предмети, а от музична щороку дарує нових "однокашників" на спільних заняттях. І кожного року нові вчителі з фахових предметів (крім інструменту). 🌸🌻 Осінь — це теплий осінній парк з листяними заметілями, з листяними заметами. А ще насолода — бути причиною тієї хурделиці. А ще — чарівний дивохвіст з кленового листя, який запускається під час бігу і повільно злітає від гри з вітром. 🌸🌻 Осінь — це перші приморозки, коли дихання завмирає, а в носі колеться та лоскоче від холодної вологості. 🌸🌻 Сьогодні був саме такий приморозок: осінній, колючий і лоскотний. Таку я осінь люблю з дитинства. 🌸🌻 А тепер я можу написати про осінь так: 🍃🍂🍃🍂 "Осінь люблю за кольоровість дерев і ароматність хризантем. За ранкові тумани та шурхіт листя під ногами. Осінь — це кінець і початок одномоментно. Це підготовка до майбутнього і підведення підсумків минулого. Неймовірна, романтична і казкова." 🍃🍂🍃🍂🌸🌻🍂🍃🍂🍃 А Ви за що любите осінь? #моятворчість #fatini_роздуми #мійсвіт

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.