Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Початок.


Отож, я вирішила зайнятись майструванням, тому що тільки майстурвання дає той вогонь що підтримує мене.
Я і раніше про це підозрювала, але щоб так явно, то зрозуміла лише в цьому році.
До того ж і профіль нашого невеликого магазинчику вимагав підвищення кваліфікації та розширення можливостей.
Коли я раніше чула слова декупаж, вітраж, скрапбукінг, кардмейкінг - то лише розуміла частково їх значення та походження.
Мені здавалось, що це щось суперскладне і недосяжне.
Але... Не буває нічого такого, чого б не могла повторити людина, побачивши це в ішної.
Отож, віднині ці слова вже не здаються мені такими вже невідомим. Вни ввійшли до мого щоденного уживання так само лекго, як колись входили нові слова в школі.
Почалось все зі скла. Це були майстер-класси в студії "Азур-КІСІ", що знаходиться в м.Києві



План.
Перші кроки були легкими. Ось іх результат.















А все потім почались і більш складні форми, як для початківця.


















І от мої перші враженні від роботи:
Все супрер просто та легоко. Головне, схопити ідею, створити образ в думках, а вже реалізувати його - не становить ніякої складності.
Отож, я в захопденні від декорування.
Це величезна радість від того, що я можу!

1 коментар:

Листівки з усього світу.