Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Таке жадане оновленні блогу.

Мій інтернет декілька днів просто відмовлявся працювати. тому в мене не було можливості поповнювати блог своїми роботами.  Деякі з них зроблено по завданням, а деякі - коммерціні.
Я почала активно працювати не тільки в своєму улюбленому хоббі, але і в ішному.
Я - Консультант з Краси компанії "Мері Кей"
Я дуже горжусь цим статусом, тому що він трохи пов’язаний з творчістю. Коли я проводжу класи - я даю відчути кожній жінці її художню тонку натуру. Це особливо можна підкреслити за допомогою макіяжу. Клієнтки стають красивішими просто впродовж класу. Навіть якщо клас просто присвячений догляду за обличчям.
І от ще один сюрприз підготвала нам Компанія. До 15 грудня оголошено конкурс макіяжів "Твій шлях до прекрасного." З яким задоволенням чують пянянки пропозицію прийянити участь у класі з фотосесію!!!
Я поросто в захваті від свого життя!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.