Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

У меня справжнє Свято!

Як мало інколи людині потрібно для щастя!!!
А особливо людині творчій. ;)
От і мені щастя привалило.

Вчора я привезла додому набір для скрапбукінгу та декілька листів скрапового паперу.
Вирішила, що для розвитку здібностей необхідно тренуватись, а щоб тренуватись було легше - приймати участь у конкурсах та виконувати тематичні завдання з блогів більш досвідчених рукодільниць. Таких на цьому тижні зібралось аж 15!
Я це зроблю! Я це люблю! (прошу вибачення за позичку в МакДональдса:))
До того ж цікаве ще й інше: претендувати на призи від досвідчених рукодільниць або рукодільних сайтів.
Прийде час, коли я теж буду влаштовувати конкурси і так само роздавати призи.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.