Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

АВС-проект. "Чарівна мить". Обкладинка.

От і прийшов час описувати цю грандіозну роботу.
Проект "Творимо разом.АВС-альбом" на Сркап-інфо.
Коли починаєш робити якусь роботу, то в голові крутяться різні варінати її виконання. А потім уже, отримавши кінцевий результат бачиш які ідеї та схеми використано.
Довго я розпочинала роботу над цим каталогом. Все тому, що ніяк не могла підідбрати дійсно підходящий за розмірами, формою та структурою листів альбом.

І от в магазині канцтоварі я побачила це диво.  Там дійсно на обкладинці було тиснення бархатом. Ось воно.  І мені так захотілось зберегти цю красу і трошки її доповнити.
В голові крутились сетчі, палітри... Я думала ще добу, а потім почалось.
На цьому сайті побачила скетч , тут докладно вивчила майстер-клас з виготовлення квітів. Ось ця палітра Ассоціацій повністю співпала з оригіналом. До того ж з’явилась можливість почати використовувати брадси.
Додала трохи фантазїї у вигляді закручених написів на акварельному папері і отримала такий чудовий мікс.

Трохи ближче подробиці    
Ось такий вийшов початок.

Спробую з цією роботою свої сили в наборі в ДК блогу "Творим вместе"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.