Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Все для весілля.

Моя улюблена тема...
Я так нею захоплююсь, що, здається, можу творити в цій тематиці день і ніч і, ;))), навіть безкоштовно.
Пам’ятаєте весільний набір "Райські птахи"?
Поступово я доповнюю його, щоб склалась повна колекція.
В ScrapHouse я знайшла майстер-клас "Создание праздничной коробочки с помощью лент и картона"
Вивчила його докладно.
І ось що з того вийшло. Створено за допомогою серветкового мотиву, декупажного клею та декоративної стрічки з сердечками
  
   


Пісял цієї роботи залишились частинки мотивів серветки. Я в неї просто закохалась!!!
Тому, використовуючи матеріали ось цього майстер-класу я виготовила рамку для фото як додаток до колекції
  

 
Використала частини мотиву серветки, папір Folia, декоративна стрічка, та штучний декор весільної тематики. Метелики - чипборди з серветки.
Це буде ще один шанс в конкурсному наборі до ДК блогу "Творим вместе"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.