Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мої роботи. АТС-подарунки.

Чергова гра.
Взимку я приймала участь у багатьох іграх та обмінних проектах.
Результати одних мені дуже сподобались і я залишилась задоволена, отримала нових друзів, результати інших залишили не дуже приємний слід у душі, принесли розчарування.
Отож.
АТС на замовлення.
Перший етап цієї гри проводила Маргарита.
Нажаль, не збереглось фото тієї АТС, а адресат не розмістила її у своєму блозі, може не сподобалась, або будла не в тему)))
 Але з неї почалась моя серія "Африка"

Потім гру продовжила Марина.
З цієї гри я отримала своє "замовлення" (фото, вибачте, поставлю пізніше)

 і відправила теж на замовлення.

До речі, шукаючи матеріал, знайшла досить колоритні малюнки і не змогла не зробити ще хоча б парочку)))


І третій етап цієї гри проводила Людмила
Я і відправила, правда з величезною затримкою, замовлену АТC. Навіть історію можу Вам розповісти з цього приводу.

   - зі справжніми зернами кави)))

Насправді, я хотіла особисто передати АТС адресату, тому що вона виявилась майже моєю сусідкою))) Та не вийшло. То я навіть на поштові послуги не витрачалась. А просто пішла за названою адресою і залишила конверт з АТС у дверях квартири.
За цією грою я теж отримала АТС і теж майже від сусідки.
Прошу вибачення - фото поставлю півзніше - фотик поїхав з чоловіком у відрядження. Якщо вийдуть гарні фотки на телефон - то розміщу.

Ось такі результати гри.
Мені сподобалось. Єдине, що поки всі ігри відкладено на пізніший час. Іде весільна пора - може бути багато роботи в магазині, і не зможу дотримуватись зобов’язань.

Далі буде)))

Дякую, що зайшли.*)))

1 коментар:

Листівки з усього світу.