Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

День народження. Продовження.

Отже, день народження продовжився.
Я втомилась влаштовувати свято для шлунка.
Вирішила створити свято емоцій своїм друзям і собі.

ось що я писала на сторінці події:
Отже, про свято! Мене трохи втомило кожного року влаштовувати свято для шлунка. Я хочу бути головнішою за шлунок у власному житті. До того ж, яке б не було свято, найкраще, що запам'ятовується - це враження, які отримуєшвід спілкування. І від подарунків. 
Тому я вирішила цього року влаштувати для всіх свято! Щоб ви, мої дорогі друзі, трохи відволіклись від безкінечної гонитви за речами, які інколи стають примарними.
Ідея відсвяткувати на лоні природи - не нова. Але... Смайлик «smile»
Цього разу будть певні нюанси. Приємні.
По-перше.
Кажуть, що у ботанічному саду всеж цвітуть магнолії. Ви давно гуляли під цвітучими магноліями? Ото ж бо й воно, що, як мінімум - минулого року. Отже, інтрига потроху розкривається.
По-друге - чи ви любите фотографувати природу? Якщо так, якщо ви відчуваєте себе фанатами макрозйомки, пейзажів та панорам - тоді вам до нашої компанії Смайлик «smile»
По-третє, саме незвичне - з пригощання може бути лише чай зі смаколиками. Так, на природі варто тримати себе у формі Смайлик «smile».
І наостанок - можливо, що ви захочете залишитись після свята погуляти самостійно по Ботанічному саду - у вас на те будуть всі шанси та можливості.
Сьогодні почула думку відносно присутності дітей - будь-ласка, нехай цей день буде пам'ятним часом і для них. Адже ми інколи, приділяємо нашим дітям мало уваги.
Лише попередьте мене про таку можливість, щоб я була готова.
І наостанок.
Незвично про подарунок.
Я б хотіла, щоб мені теж запам'ятався цей день не тільки класною погодою, колом друзів та гарними фотоспогадами. Я б хотіла мати на згадку від цього дня народження щось важливе саме для мене і саме на даний час. Смайлик «smile»

****
Не хочу обмежувати можливість моїх знайомих та друзів провести пару годин на свіжому повітрі. Погоду обіцяють гарну.
До речі, зважте, що прогулянки в Ботанічному - це прогулянки хоч і по асфальтованим доріжкам, але всеж вони по пересіченій місцевості. Варто подумати про зручне взуття та одяг.
Так, головний дрес-код на цьому святі - це комфорт для гостей! То ж обирайте за власним бажанням і смаком.
****
Отже про саме свято.
Перш за все - це насправді буде прогулянка садом. 
Вільне спілкування, вільне пересування. Обов'язковим буде лише чаювання зі смаколиками

****
Якщо Ви сумніваєтесь, що можете подарувати - принесіть розмір Вашого подарунка в конверті. Чесно. 
В мене є декілька дуже давніх "хочушок", на які потрібні гроші. От і витрачу на них.
Якщо ж ви вже визначились - буду рада Вашому вибору. Бо точно знаю, що друзі дарують від щирого серця. І тому я теж радо, і від щирого серця, прийму кожен подарунок.


Смайлик «smile буде лише чаювання зі смаколиками. 
І от - головне і основне - фотогалерея зі святкування.
Тут залишу найцікавіші. 
Спочаткцу виглядали гостей-учасників, наче астрономи :) А може тих вчорашніх космонатів теж чекали :)
  Купили квитки для дорослих і дітей
 Голуби,  які обраних роблять щасливими :)
 Мама і доня - любуватись і милуватись


 Одна з зірочок гурту Лізонька

І інша. 
Напевно - майбутня модель  
 Почала вже цвісти магнолія
 і слива
 і, здається, вишня

 Ряст-первоцвіт порадувава різнобарв'ям
 І от, нарешті, кульмінація дня...!
 діти згадали, що вони родичі Мауглі :)
Здається, що все ще в очікування
 Але ні! Вже квіт буяє білим шумом
І навіть окремі діляночки мають свої прикраси :) (ділянка сукулентів та цибулькових рослин)
 це фото - підглядалка.
 Квіти в загорожці з сітки-рабиці. Вона створила легку поволоку на передньому плані :)
 Квітучі рослини і робітниці-бджілки
 Подарунки завжди радують.
Одна подруга подарувала ляльку-оберіг, ляльку-помічницю - Десятиручку.
А інша - копію трипільської іграшки з Житомирщини. Оригіналу більше 3000 років.
Всі решат виконали добросовісно умови - подарували гроші на мої "хочушки".
Що то буде таке - чекайте в подальших дописах.
Аиподивитись решу фото  - запрошую у ФБ. :)

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.