Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Чоловіча сорочка з вишивкою. Весняні замовлення.

Вітаю всіх своїх читачів.
Інколи я "пропадаю"з он-лайн життя на короткий час.
Це означає, що я маю виконати замовлення.
Так і цього разу - вишивала чоловічу сорочку.
Загальнгий час, який витратила на вишивання - близько 100 годин. 
А фактично витратила 6 днів і 3 ночі. :)  
Так, інколи вишиваю і ночами... :)
Звісно, що такі темпи відносяться до експрес-замовлень, і я не дуже люблю так працювати. Але робота була варта того. Та і вишивалось як подарунок від мами сину.


Отже, перше фото зроблено 12 квітня.

Матеріли - льон, здається білоруський, бо вибраний з невеликих домашніх запасів. Муліне Madeira. вишивала у 2 нитки. Колір вийшов насичений, теплий, оксамитовий.
За зразок взята сорочка з колекції Юрія Мельничука. Дякую, також йому за схему вишивки.
Дякую за науку Олександрі Сторчай та Олі Нарбут - після того майстер-класу я тепер умію робити ідеальний розріз на сорочці :) (МК студії Prekrasa від 27 лютого)

 А ще Олі Нарбут  та Ганні Кошманенко за науку по пришиванню комірців (а за аналогом і манжет) (МК студії Prekrasa від 19 березня)

Оскільки сорочка визначалась як святково-"парадна" - комір вирішила не вишивати. Лише трохи прошила манжети.
Дуже задоволена результатом. Хоча хвилювань було достатньо. Але тепер я впевнена, що весь процес мені повністю підконтрольний :)

Чекайте наступних новин...
***
З повагою -
Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.