Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Про блоговедення.

Час від часу хочеться внести зміни до зовнішнього вигляду.
Поки я не обрала для себе єдиного стилю. І пробую оформлення блогу змінювати відповідно сезонів і головних свят.
От і зараз - наближаєтьс Великдень, тому хочеться додати чогось особливого. Поки вихідний - буду експериментувати.
Дуже багато зустрічається дописів у блогосфері та порад. Ось одна з них. Про зміну фону.
***
(цитата мовою оригіналу)
Я сама блоггер: Где взять бесплатные фоны для Blogger?: я писала о том, что стандартный фон можно заменить на свой. Вот только где его найти?
***
Тепер про зміни.
Весна вде повноцінно розправила свої крила. Цвітіння дерев зачаровує...

Тому хочеться білшої легкості та світла.
До того ж - Великень.

Отже, спочатку блог виглядав так.

Наче і добре. Та хочеться свята. Великодня.
Спробувала пошукати відповідний фон у тому сховищі фонів. Але жоден з них мені не сподобався.
Пішла шукати ще на просторах інтернету щось відповідне...

І ось тепер Ви бачите, як блог змінився.
Меня подобається. А Вам?

***
З повагою до Вашого часу -
Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.