Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Подарунок до Дня мами! Безпрограшна лотерея до 7 травня. Запрошую всіх бажаючих!

Вітаю вас, дорогі мої читачі!
Свята у нашому житті відіграють важливу роль.
Особливо, якщо ці дні присвячені найдорожим людям.
Віднедавна в Україні почали відзначати День Матері.
Я б його краще називала День Мами.
У цей день ми згадуємо пр отих, хто дав нам життя і підтримував усі наші кроки - про наших дорогих матусь.
Я вирішила зробити невеличку лотерею до цього свята.
Лотерея буде безпрограшною - кожен з учасників отримає цифрову листівку, яку зможе роздрукувати і подарувати своїй мамі.
А ще будуть Найбільші щасливчики.
Їх я оберу за допомогою сервісу Рендом. І Найбільший переможець отримає приз-сюрприз.

Які умови?
1. Поставте відмітку в коментарях, що ви хочете бути учасником. Напишіть, наприклад: "Хочу відправити/подарувати листівку любій матусі".
2. Запишіть сюди Вашу електронну адресу для отримання макету електронної листівки.
3. Завітайте знову на сторінки мого щоденника 7 травня і дізнайтесь ім'я головного переможця та склад Призу-сюрпризу.

Буду вдячна за розміщення у Вас у блогах чи в інших соцмережах інформації про цю лотерею та вивішений банерок з посиланням на цей допис.


*** З повагою до Вашого часу - Валечка-Fati

1 коментар:

Листівки з усього світу.