Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

36/100. Діалоги з природою. Портрети учасників пленеру.

Ну от, показала вам, дорогі мої читачі ті чудА, які було створена протягом роботи пленеру.
А тепер покажу Вам його учасників.


Загальне фото учасників робила дуже здлеку. Не всі потрапили до кадру.
 Організатори події - Галина Дюговська і Володимир Белибердін. Надзвичайно цікава і творча родина.
 Галина Дюговська і Валентина Єфремова.
 Фото про фотографів.

Олена Бутко - мій давній наставник та щира подруга..
 
 Завжди поруч з Оленою - її учні-подруги

 


  
 Ганна Машкова - як кожна українеська жинка має багато талантів.
 

 
 
 ну, а інколи - трохи шаманка :)

   

  

 

 
 Зірка пленеру  - Аврора.  
  

 Художниця Тетяна. Її яскравий малюнок в повному розумінні слова - оживив батонні стіни
 


 Молодий талант. Нажаль, не запам'ятала його ім'я. Має цікаві ідеї, які вдало поєднує в роботах.
 Родина митців у всій красі. Зверніть увагу на очі чоловіків - Ігоря та ВОлодимира. Вони повні любові та захоплення!

 

 

 Хоча до заходу сонця ще було далеко, але Аврора вже "не світила" :) своїми оченятами.
 Галина Дигас - теж моя наставниця. Під її керівництвом я почала осовювати мистецтво створення гобеленів.
  
 

 Тетяна Ільїна та її "Корона". ВОни разом дуже органічні. Правда ж?
 

 
 Яскрава Ганна Оксимець.ц
 

 Теж майже загальне фото. Робота "Задзеркалля" сподобалась більшості своєю оргінальністю. А ще, напевно, філософським підтекстом...
Серед активних глядачів були і такі


Ось така була яскрава подія. Тепер, знаючи, що такий пленер проводиться на постійній основі я зумислилась - може наступного року і собі прийняти участь у ньому :)

***
А в цьому році для мене головний проект осені...
Я приймаю участь в благодійному марафоні. Біжу, та своєю участю в забігові прошу підтримати мене внесками на користь підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні"
Докладніше про це тут http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html
Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування  і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут https://ubb.org.ua/uk/project/2437/

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.