Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

37/100. Невеличкий ювілей: 300 дописів за 6 років. Подарунок для моїх читачів.

Вітаю, мої дорогі читачі.
У мого щоденника невеличкий ювілейчик:
2 жовтня виповниться 5 років від дня першого допису і загальна кількість дописів досягла цифри 300.
А ще нумерація кількості дописів щоденного (майже завжди :) блоггінгу) дійшла чарівної для мене цифри - 37.
З цього проводу я хочу зробити подарунок читачам.

Парвила дуже прості.
1. Якщо Ви читаєте блог - то вже є читачем мого щоденника.
2. Якщо додатково розмістите якусь інформацію у власних щоденниках - буду дуже Вам вдячна. Інформацію можна супроводжувати ось цією картинкою

3. Подарунком буде набір, до якого я додам дещо з матеріалів та невеличкий виріб. Ось тут і головна інтрига!
В коментарях напишіть, будь-ласка, якому виду рукоділля ви надаєте перевагу в своїй творчості.

І ще цій Простій формі напишіть, як Вам повідомити про виграш - через е-мейл, або Viber :)

Ось такі короткі та прості умови.
Подарунок безкоштовно відправлю в будь-яку країну.
Розіграш проведу 23 жовня через систему випадкового вибору  Random.

***
А в цьому році для мене головний проект осені - участь в благодійному марафоні. 
Біжу, та своєю участю в забігові прошу підтримати мене внесками на користь підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні"
Докладніше про це тут http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html
Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування  і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут https://ubb.org.ua/uk/project/2437/

***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.