Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мої Топ -10 "Я-Молодець!"

1.Я — молодець!  Я люблю ділитись знаннями.  І готую до запуску декілька навчальних курсів 
2.Я — молодець! Не зважаючи на численні перїзди в своєму житті (нарахувала 15, останні 6 чи 7 без меблів і з мінімумом речей) Я  люблю створювати домашній затишок і роблю це із задоволенням. 
3.Я — молодець! Дуже люблю свого чоловіка. Підтримую його і допомагаю у веденні справ. Ми разом вже 10 років і я насолоджуюсь тим,  що колись зробила перший крок. 
4.Я — молодець! Я володію багатьма техніками рукоділля і вчу цим технікам дорослих і дітей. 
5.Я — молодець! Я знайшла своє призначення в житті! 
6.Я — молодець! Я навчилась арт-терапії і з її допомогою сама себе витягую з глибокої депресії 
7.Я — молодець! Я продовжую свій розвиток і навчання за основною та суміжними спеціальностями. 
8.Я — молодець!  Я роблю класне портретне,  пейзажне і макрофото.

9.Я — молодець!  Я оcвоїла унікальні техніки народного малюнку. І хочу навчати цим технікам інших. 
10.Я — молодець! Я знаходжу позитив у кожному своєму дні.  І від Того отримую великий заряд енергії! 
А у вас які 10 пунктів #похвалюшок?
***
 *** З повагою до Вашого часу -- Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.