Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Вправи по книзі Барбари Шер "Мечтать не вредно"


“Человек становится победителем, когда любит свою жизнь, когда каждое утро встает, радуясь новому дню, когда ему нравится то, что он делает, даже если порой бывает немного страшно. Это про вас? Если нет, то что нужно изменить, чтобы стать победителем?”
 (цитата з книги у перекладі з О.Козлової, видавництва “Манн, Іванов и Фербер”)
 ***
Декілька вправ допоможуть підготуватись до цих змін.
І перша з них
“За кого Ви себе маєте?” (“Кем вы себя считаете?”).
При цьому варто зазначити,  що стандартні відповіді на зразок “мама,  дружина,  вишивальниця 😍” не відобразять суті.
В своїй книзі Барбара Шер радить описати не лише соціальний стан і свої захоплення на сьогоднішній день.  Вона просить пригадати таланти свого дитинства і розбудити свого “внутрішнього генія”.
Напишіть,  від чого у Вас перехоплювало подих.
Давайте,  я покажу на своєму прикладі,  а Ви напишете свої думки в коментарях.
Скільки себе пам’ятаю — я весь час любила щось майструвати: ліпити пасочки,  малювати і вирізати з паперу одяг для паперових ляльок, навіть казкові сюжети вирізати і клеїти з дитячих журналів.
На канікулах у якоїсь з бабусь я любила бігати луками, плести віночки з кульбаб та оберемками носила додому букети з польових квітів.
 А ще я із задоволенням приймала участь у дитячих дворових іграх.
Єдине,  що мене інколи стримувало від більшої “активності” — я була “пухтелькою”.
***
І зараз,  оглядаючись в дитинство я краще стала розуміти і своє захоплення квітковим аранжуванням,  і свої рукоділля,  і можу навіть трохи пояснити свої активності та плшук позитивного в житті.
 А Ви за кого себе маєте?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.