Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

До Нового року — 85 днів. Початок


🎄🎆🎄🎆🎄 Дякую за нагадування @folk.ukraine 😙.
І от що я придумала: щодня я буду викладати кроки підготовки до святкування.
Це будуть дописи про новорічний декор для дому,  про кухню — різних народів та сучасну,  яка найбільш пасує святкуванню.
А ще буду продовжувати марафон звітів по книзі Барбари Шер “Мечтать не вредно” #fatini_read_barbara_sher
Ну,  і пробігши сьогодні 10 км, не припиняю ранкові тренування.
Але їх вже буду показувати в stories.
Тому ставте 💙❤💙❤💙 і підписуйтесь на оновлення.
А для тих,  хто захоче приєднатись ставте в своїх дописах
#готуємось_до2018_з_fatini
за яким можна буде побачити всі мої дописи,  а також дописи учасників.

#myworld #ячитаюбарбарушер #я люблю свою роботу
#творчиймарафон_fatini


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.