Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Листівка "як для себе". Thanksgiving Day

Мені дуже сподобалась палітра блогу "Все про скрапбукінг в Україні" Вона така ніжна і романтична, що хочеться створювати і створювати всі штучки у цій палітрі.
А ще я хотіла спробувати техніку Айріс Фолдінг, тому докладно ознайомилась з усіма моживими матеріалами в інтернетній мережі. 
Особливо мене вразив ось цей майстер-класс. і я вирішила спробувати створити щось подібне. Хочу Вам сказати, що результат дуже сподобався не тільки мені, але і моєму чловікові. Я вже склала список можливих композицій для цієї техніки.
От і вийшла така листівка. Ще я застосувала тонування ... тінями для повік з мерхтливим ефектом, квіточки гортезії,  брадс Pearl Glamour від магазину СкрапКрафт і роздруковане зображення штампу з колекціі "Скрапклуб" від СкрапЛавки.
Для складання сердечка я використала стрічки з огранзи, а на звороті приклеїла шматочок подарункового паперу.
 От зробила сама собі "спасибку". :-)))
А потім зрозуміла, що листівка зроблена по скетчу №10 від блогу "Творим вместе"

Дякую, що заходите)))




1 коментар:

Листівки з усього світу.