Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Альбом для Мами. Перша сторінка.

Так-так не дивуйтесь. Ця сторінка буде першою в альбомі.
Ми поговорили з мамою відносно цього проекту і вирішили, що розпочати треба з самих перших фото. От і шукали їх у маминих сховищах фото. Так цікаво було пригадувати знайомі обличчя. Нажаль, декого вже тільки по фото і згадати можна. Нехай земля буде пухом нашим близьким та рідним.
Отож, про життя.
Тренуючиь у тонуванні папреу в мене вийшов не зовсім практичний колір - якийсь болотно-жовто-гірчичний. про такий ще інколи кажуть - "колір дитячої радості"
Але тепер у мене є гарнисенький помічник у комбінуванні кольрів. Я скачала з цього сайту программу по комбінувванню кольорів. А потрапила я на нього, здається через статті Скрап-інфо.
Отож, не відчуваючи аніяких творчих мук ястворила ось цю сторінку.
Скетч використано іх бібліотеки скетчів, яку знайшла в інтернеті.(згадаю - напишу посилання), роздрукувала зображення печатки від Тамари Старцевої, рамки роздрукувала з електронної книги арабських орнаментів, квіточки зробила ось по цьому майстер-классу, додала виплетену косичкою рафію, контур для скла та ...тіні для повік.
Ось такий вийшов результат.
   +
Журналіг використала зі змістом. Знайшла в інтернеті добірку фраз про дитинство. Сподобалась цитата Василя Сухомлинського: Роки дитинства - це перш за все виховання сердець".
З цією сторінкою піду спробую щастя в наборі ДК на блозі "Творим вместе"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.