Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Проект 365 по-нашему:): C почином! Завданя №1, сторінка 1.

"Проект 365 по-нашему:): C почином!: Всех-всех с Новым годом!!!!! Вот он и наступил 2011 год!!!Надеюсь,у вас всех выбор новогодних фотографий" - так починалось перше повідомлення від авторів цього проекту. (Подробиці та всі тонкощі таких проектів можна прочитати тут)
Так і починалось моє повідомлення, але інтернет у січні чомусь уперто відмовлявся нормально працювати. І тільки зараз мені вдалось більш-менш домовитись(ттт) з модемом про регулярну та стабільну роботу.Тому сторінки за січень викладаю з таким запізненням, хоча вони були готові вчасно. 
Сторінка 1 по завданню №1
   
   
 
По матеріалам; картон, роздруківки, сніжинка , яку я отримала по грі "Подарунок від Снігорочки" від Puma, м’яка фігурка-ялинка, частинки пакувального полістиролу в чкості "заметів" по краю. Фотографії надрукувала на своєму принтері (чоловік чомусь переплутав кольори при черговій заправці, і тепер мої фото мають палітру "навиворіт))), але я планую потім надрукувати фотографії у професійній майстерні.
Зовнішньо здається, що сторінка дуже темна, але саім оригнальні фото дуже яскраві за рахунок надзвичайної ілюмінації. І потім, наша улюблена пора доби для зйомки власних шедеврів - ніч))))
Буду рада критичним зауваженням, тому що сторінки я роблю не часто,тому потребую допомоги у цій справі.

1 коментар:

Листівки з усього світу.