Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Міжнародний обмін. Продовження.

Ось тут я розповідала про те, що грала у цікаву гру з білоруськими майстринями.
Інколи я шкодую, що не так гарно, як хотілося б я володію іншими мовами ,щоб розуміти ВСІХ.
На форумі вже відгадали фільм, який я загадувала у своїй листівці та упакувала в конверт.
Ось трохи більше малюнків. Я думаю, що тепер ви здогадаєтесь.

       Листівка трошки схожа на корсет своєю шнурівкою, вона досить шільно облягає вкладиш. До цього підходить цитата з фільму:" Для чого носити одяг, який заважає дихати?". А на вкладиші намальовано пару біля авто. Це про те, що коханий чоловік головної героїні знався на гарних авто, та про те, що велике кохання отримало розквіт під час подорожі автом, та загинуло (за сюжетом фільму) від того ж таки авто.
  Конверт виконано з оксамитового паперу з невеликою кількіст прикрас. Знову ж таки цитат з фільму :"Простота більш сексуальна та інтригуюча".
А на звороті... Пізнаєте зображення?
Так, це Шанель.
Ось "парочка" разом 
А фільм, який я взяла за мотив цього набору  - "Коко до Шанель" (2009р.) з Одрі Тоту у головній ролі.
Правду кажучи, у моїй фільмотеці ця картина була вже більше року, але тільки шукаючи мотив для обміну я переглянула спочатку її на комп’ютері, а потім (чи випадкові бувають збіги?) її показували по нашому каналу "1+1". І мені було цікаво співставляти перклади російськомовний та україномовний.
Вирішила для себе, щоб уникати складнощів пергляду та чути оригінальні діалоги героїв - вдосконалювати знання мов.)))
На сьогодні ось така швидка та коротка замітка.

Дякую, що завітали*)))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.