Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Мій творчий рік. Тиждень 6. Ліквідовуємо НЛО. Светрик з українськими традиційними візерунками

Інколи я задумуюсь над тим, що хочу зробити і відтворити занадто багато у рукодільних техніках.
Але чи може бути "занадто" у творчому польоті?
Я навіть не буду перераховувати всі техніки, які я збираюсь освоїти на протязі..., ні в свої наступні рукодільні дні.
Чи і у Вас так само в добі 24 години? Як ви їх використовуєте, дорогі читачі і рукодільниці?
Мені точно не вистачає тих годин, які відведено на добу.
Вимушена перебувати весь час у режимі жорсткого графіку а планування.
Інакше я б точно цілодобово не відходила від рукодільної корзинки або столу. Щось би творила і творила.
У чернетках цього та іншого мого блогів зібрано чимало посилань на вироби, які б я точно  хотіла б зробити.
А скільки проектів лежать у ящичках та коробках - я навіть не зможу порахувати!.  :)
Хоча, думаю, що прийдеться: для більш реального погляду на розмір та шляхи скорочення цього,майже хворобливого стану "хом'якозу".
А ще ж цифровий арсенал, зібраний, (страшно сказати!),  з 2009 року!!! Який теж потрібно розсортувати і теж хотілось реалізувати!
Тут уже точно не обійтись без якоїсь чарівної пігулки (привіт, головним героям фільмів Матриця! та Околиці сутінків!)
От зараз, саме на часі - передавали похолодання - винайшла готовий на 75% светрик. Почала я його не так і давно. Здається, що всього рік (!) тому, минулої осені.
Тоді кольорів, крім сірого та чорного в одязі зовсім не хотілось і не бачилось.
а, оскільки віесь мій гардероб за декілька років був напрочуд кольоровий, то мусила купувати якусь кількість речей чорного та сірого кольору.
Тепер трохи полегшало з кольорами. Я вже нормально сприймаю яскравість. Вірніше, змиряюсь з тією ясркавістю. Бо розумію, що вічне носіння мною темних кольорів зажене у депресію мого коханого чоловіка.
Та все ж темних та сірих кольорів не уникаю так категорично, як я це зробила декілька років тому, абсолютно викресливши їх з гардеробу.
Отже, тепер це буде оновлена версія. Переживає саме процес оновлення.
Я також переживаю - чи вистачить ниточок, бо навіть не можу уявити, що є ще залишки такої якості.
Використано нитки Alize Cashmira Fine, 3-х кольорів і чорні Alize Angora Gold simli. Шпиці для основної однотонної частини №2,5, ще мамин спадок :), для жаккардової частини №3,5
Переформатування рукавних частин відбулось за три вечори.
Светрик виглядає на сьогодні так

Слідкуйте за новинами.

Думаю, що скоро його закінчу.

З повагою до вашого часу,
Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.