Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

55/100 Осінь. Тернопіль. Природа та історія.

Інколи, розраховуючи свої можливості я не можу передбачити всього.
Цього разу - розрядились обидва акомулятора камери, а я навіть не подумала, що їх можна було підзарядити протягом дня (навколо були десятки метрів проводів та точно з десяток резеток :) )
Але мені трохи вдалось зробити кілька цікавих знімків і поза фестивалем.
 

 Таким дивом нас пригощали :)
 Звісно, ж , куди ж мені без мого захоплення небесами :) Цього разу  хмарки були, наче птахи :)






 Невелика екскурсівя по місту.


На площі перед Кафедральним Собором ми побачили ось таку карту міста, початку ХХ-го століття. І відразу знайшли копії будинків.
 
Сам Кафедральний собор і його копія на карті



Надставна або Воздвиженська Церква, побудована ще у XVI ст. та її копія  
 Вулички старого міста з характерними будинками. Вони Хоч і реставрованфі та пофарбовані - все одно впізнати можна :)


  


 І, нарешті, нічне місто над Озером.



Ось такі виявились насичені вихідні.
А у Вас як проходять вихідні? Чи Ви їздите кудись? Чи проводите час з близькими людьми?
Цікаво буде почитати Ваші розповіді, дорогі читачі :)
***
 Залишилось кілька днів до марафону, в якому я приймаю участь.
Біжу, збираю кошти для підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні"
Докладніше про це тут
 http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html
Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут 
https://ubb.org.ua/uk/project/2437/
***
З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.