Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

50/100. Осінь. Тернопіль. Фестиваль "Місто сонця". Ранок на озері.

Вітаю, дорогі читачі!
Наступні декілька дописів будуть фоторозповідями про чудове дійство - Фестиваль флористичних об'єктів "Місто Сонця" в Тернополі.
Про команду та організаторів трохи пізніше.
А зараз - про те, яким зустріло мене місто на світанку.
У Тернополі я була вдруге.
Перший раз я проїздила в Тернопліь напередодні Різдва, у грудні 2014 року.
Тоді і місто було зовсім інше, та і у мене були зовсім інші думки до світу.
А тепер, час минув, потроху я стала повертатись.
І от - новий подарунок Долі - осінній Тернопіль.
При цьому я була в таких місцях, про які в перший свій приїзд навіть і не думала.
Чудовий парк на березі озера, осінні кольори, птахи та небеса (куди ж без них).
Бажаю Вам отримати таку ж насолоду від цих фото, яку отримала я від того, що все це фіксувала своєю камерою.
 
















Обожнюю фотографувати на світанку!
Навіть коментувати таку красу дуже складно. :). Хочеться продовжувати дивитись на неї без слів....

Далі буде...

***
Залишилось кілька днів до марафону, в якому я приймаю участь.
Біжу, збираю кошти для підопічних Благодійного фонду "Відкриті долоні"
Докладніше про це тут
 http://vd-decor.blogspot.com/2016/08/i-am-runner.html
Сторінка, через яку Ви можете внести пожертвування і підтримати моє бажання допомогти хворим на муковісцидоз тут
https://ubb.org.ua/uk/project/2437/
***
 З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.