Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 дописів Мого творчого року. Допис 15. Про подарунки.

Вітаю, дорогі читачі!
Вирішила замінити дні на дописи. Тому що буває таке, коли часу на допис ну зовсім не вистачає :)
***
Ось так було і вчора. Наче і день звичайний. Але черговий зимовий транспортний коллапс у столиці призвів до того, що замість запланованих 5 годин та 3-х місць залишилось одна місце і три години.
Звичайно, ті три години пройшли дуже плідно. Тому що провела я їх у місці, де завжди досягаєш своєї мети.
Це швейний коворкінг “Шити легко” на Михайлівській.
Якось так ненав’язливо це місце стало прихистком для творчих людей.
Вчора я була тут вже втретє. і вже зустріла старих-нових знайомих, вже ми мило Щебетали кожна за своїм столом, ділились враженнями та хвалились готовими роботами.
Хіба так багато потрібно для щастя? Нова сукня чи нова спідничка. І щастя те на очах росте у геометричній прогресії, коли сукенка або спідничка зроблена власноруч.
І відразу перетворюєшся на Королеву англійську у тому платті або ж на Прекрасну пані у тій спідничці.
Я ж похвалюсь поки невеликою, але дуже значущою для мене роботою.
Дякуючи їй, я завершила черговий етап у своєму навчанні.

Це торбинка для просфори.
Матеріал бавовняний (радянських часів випуску) оксамит вишневого кольору (на той випадок, якщо монітори перкрутять колір :) )
Вишита шовковим шнуром, металізованою ниткою та прикрашена бісером-рубкою та маленькими лелітками.
Замовлено на подарунок для похресниці.
Вишивалалсь легко. А ще легше зшилась. Загин під затяжну стрічку оздоблено золотавою ниткою декоративний машинним стібком.
Тепер у навчанні чекає наступний етап.

***
 З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.