Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

100 дописів Мого творчого року. Допис 16.Корисна поїздка в тепличні господарства.

Вітаю, дорогі читачі!


Друга половина минулого тижня була зайнята казна чим.

Ну, це я так називаю вирішення адміністративних питань.
І в цій біганині вразив парадокс : маючи електронну чергу люди все одно стають в живу чергу і записуються в список.  Незрозумілий дисонанс
***
Та мова піде сьогодні про позитив.
11 лютого відбулась поїздка-конференція “Володарі 2000000 тюльпанів”.
Дуже цікава та змістовна, як для мого розуміння.
Крім того, що я надивилась на красу квітів та начудувалась кількістю екзотичних рослин, я особисто для себе отримала корисну інформацію.
Потроху розповім Вам про те, що побачила.
Зимовий день, сніжна земля та легкий морозець зовсім не завадили нам побувати в літі та тропіках, а також завітати у весну з первоцвітами.
Перша зупинка - с.Рожни, бананова ферма, де господірює  Патій Анатолій Васильович та його чарівна дружина.
Історію та процес роботи цієї ферми ви можете знайти на сайті banan-limon.com.ua
А я покажу Вам трохи екзотики.
Такий малюнок зустрічає гостей. До речі, створений власноруч господинею дому.
І перед самим входом до теплиці - ось така екзотична кімната :) Теж розмальована господинею.

 Ну, а далі нас чекало царство екзотичних та цитрусових рослин.
Назви, які були нові для мене: наранхіла, мурайя, кінкан або фортунела... Може для когось із Вас вони звичніші - чекаю на розповідь у коментарях.



 Квіти апельсинового дерева романтично пахнуть жасмином...
 Ось такі тут апельсини1
 А це господар - Анатолій Васильович. Людина, яка закохана у свою справу.
 Ці квіти хоч і різного кольору, але квітнуть на одному кущі. Ви бачиили таке?

 Кущ банану. Сорт київський карлик.
 А це - квітка банану.

 Ось - бананчики дозрівають...
 Ягоди кавового дерева

 А тут бананів ціла гілка!!!
 Нові рослинки...
 Фісташкове дерево
 Дозрівають лайми.
 І прекрасна господиня - пані Наталя.


Більше фото можна знайти на ресурсі flickr.com, клацнувши по цьому фото
A trip to the banana farm
 ***
З повагою до Вашого часу --
 Валечка-Fatini

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.