Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Песимістичні роздуми оптиміста)))

Як часто бувало у Вашому житті, коли абсолютно все йде шкереберть?
 Коли неможливо щось змінити, а лише безсило розводиш руки або тихенько плачеш у куточку?
Коли всі намагання виправити ситуацію просто не діють?
Що Ви тоді робите?
Ось таке теж буває у затятих оптимістів!
Але оптимісти вони на те і оптимісти, що можуть у будь-якій ситуацій знайти позитивне.
В таких випадках я просто захожду на сайти з картинками-«демотиваторами»
 або ж картинками-«мотиваторами», 
в залежності від ступеню «катастрофічності» ситуації …
І просто виліковуюсь через споглядання логічних або алогічних образів.
Але це виручає у випадках, коли наш люб’язний олень-інтернет дає непогану швидкість.
Інколи я займаюсь рукотворінням. Це заспокоює, розслаблює. Завдяки тому, що бачиш уже готовий результат, можеш порадіти з родиною над своїм новим досягненням.
Інколи я просто йду гуляти. Не важливо, що вдома повнісінько роботи – мені потрібно вийти з дому і зробити собі подарунок у вигляді зустрічі з людьми )))
Але коли і це не діє, тобі я просто завалююся на улюблений диван і починаю гратися в зуму.
Так буває.
Таке буває.
На обному з російських форумів прочитала, що цей стан називається «блюз» - емоційна спустошеність, або творча пауза)))
Та яка там пауза??? Творю!!! Нафотографувала вже кучу робіт і ситуацій.
Застряuли проети з альбомами – не можу звітуватисm дівчатам, що вже все виконано – і відчуваю себе по-дитячому винною, і ображаюсь тільки на саму себе.
І от я подумала зробити таке опитування серед моїх читачів: 
що виробите у таких випадках?
Я розумію, що більшість з Вас має ще основну роботу, що більшість з іншого боку – має маленьких дітей, але ж… 
Чи бувають взагалі у Вас такі стани?
Коментарі буду читати з задоволенням, адже думка, яка знаходиться в одній голові – то лише одна думка, а якщо ми з Вами поділимось своїми думками – то хз стане значно більше у кожної з нас.

P/S/ Навіть цей допис я починала писати с блозі тричі. А потім написала у Ворді та зкопіювала)))

Дякую, що завітали*)))


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.