Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Міжнародний обмін

На форумі білоруських майстринь ScrapArtStudio я включилась до гри "Чого хоче жінка"
За умовами гри потрібно було вибрати улюблений романтичний фільм, зробити за його мотивами листівку і відправити все це разом з солодощами на визначену адресу.
Скажу відразу: майстриня мені випала на отримання з дуже інтригуючим прізвищем)))
І от я передивилась за цей час всю свою фільмотеку)))
Зупинитись на чомусь було дуже важко.
Але все ж таки ось що вийшло



Поки ще не вгадано на форумі - може Ви здогадаєтесь, який це фільм?

Дякую, що завітали*)))

1 коментар:

  1. Цікава робота, але,я на жаль ,не здогадуюсь про назву фільму)))
    Валентина, зайди до мене за нагородою ;-)

    ВідповістиВидалити

Листівки з усього світу.