Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Вітаю! Від останньої моєї появи у вигляді особистого фото минуло вже чимало часу. Вирішила познайомитись з тими, хто прийшов ща цей час і розповісти щось цікаве тим, з ким спілкуюсь давніше. Але тут не буде фактів про мене, і ви точно не будете вгадувати, які з них правдиві. Натомість я розповім про те, що в дитинстві я дуже любила доглядати за квітами вдома і завжди любувалась тими, які росли в садочках моїх обох бабусь. Але я тоді навіть не могла уявити, що тпк тісно об'єднає мене з квітами моє серце. 💐💐💐 Перший вишитий на сатині по друкованому малюнку Буратіно вИкликав відразу до вишивання в принципі. І ніякі умовляння бабусі-вишивальниці не могли спрацювати. Та зараз я не просто вишиваю — я з задлволенням ділюсь своїми знаннями з іншими. І своєю місією бачу популяризацію технік української вишивки, як народних технік, так і технік золотого шитва. 👆✂🔝 А ще я захоплююсь в'язанням. Просто обожнюю жакард і ажур. І перший свій "серйозний" светр-картину зв'язала у 13 років. 🆒🆙 Фотографую, вчусь бачити світ в кадрі останні 2 роки. 📷📹 І якщо я почну розповідати про всі свої улюблені заняття — точно не впишусь в обмеження допису. Тому залишу тут чотири найважливіших у даний час. Розкажіть про себе і свої хобі, дорогі мої друзі. Мені цікаво, хто читає мене по той бік Інстаграму? 😘😜 . #щоденникблогера_fatini #знайомство #друзі_fatini_online #друзі_fatini #українськийконтент #інстаукраїнською #інстаграмукраїнською


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.