Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

#філософіяжиття . Вчора(26 квітня) був день виконання замовлень. Тому не доставала вас дописами. А сторіз я все ще соромлюсь з собою робити. Результати роботи дивіться в @festivecreative Завтра. . Ця карта мені випала у он-лайн грі під час ефіру у @tatiana.montreal . — "Погляд пташиним очима" ? — "Подивись на все з висоти пташиного польоту."? " . Як ви думаєте, яка з версій правильніше за перекладом і за змістом? . На мою думку — це означає подивитись на ситуацію з іншого боку, щоб оцінити і діяти далі. Ну, і щоб двічі не вставати, мій сьогодні #щоденникподяки * Дякую, що сьогодні створила квіткове диво * Дякую за чудовий вечір чоловікові * Дякую сестрі чоловіка за те, що гостює у нас * Дякую моїй дорогій @tata9328 за можливість порадувати її * Дякую, що мене читаєте пишете свої думки. 👆 А вам є за що подякувати сьогодні?😇 . #щоденникблогера_fatini #роздумипрожиття #асоціації #філософськіаналогії #точказору .


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.