Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

#філософіяжиття #роздуминавихідних . Чи корити себе за те, що влаштувала дводенний ретрит і виконала купу справ? Але не писала звіт по #магияутраапрель і #щоденникподяки. Думаю, що ви мене зрозуміли? Почалась весняно-садово-квіткова пора і мені додалось роботи з моїм новим проектом флористичного саду. Вже завтра трішки сторіз про те, що зробила. І так, я — #ніразунесадівник 😜, тому всі роботи цілковиті експерименти. Буду рада порадам і, звичайно, підтримці знавців та професіоналів. 💐💐💐 #недільніроздуми #вишивканагрядках #чимбидитянетішилось . А це друга карта, яка мені випала в он-лайн ворожінні. "Не стій на місці" . Як ви думаєте: це про постійний неспокій чи про пошуки нового і цікавого в житті?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.