Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Сторінка "Радості життя"

У матусі скоро День народження і я вже готую подарунки.
Оскільки у мене ще небагато досвіду щодо створення скрапових подарунків, то допомагає мені в цьому інтернет-простір та спільноти майстиринь -чарівниць.

У Скрап Клубі "АртУголок" побачила чудовий скетч для сторінки


блог "Формулы рукоделия" допоміг з темою "Золота осінь". А ще мене надихнула палітра StudioScrapbuking  ось цей вірш  і чудова картина

До речі, я пригадала, що мама дуже любить білосніжні хризантеми, тому наступні роботи цієї серії будуть з ними. А поки що результат моєї роботи. Використано картон, акрилові фарби Glass&Tile, паркетний лак, гофрований папір, флізелін, намистинки-хамелеони,  оригінальні фотографії, друковані картинки та літери, друковані форми листочків. На рожевому листочку -такий собі журналінг - я про маму.
      

 
Думаю, що мама буде задоволена подарунком.
Спробую свої сили з цією роботою в Головоломці 19 від Скрап-Інфо

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.