Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Моя перша листівка

От і розпочалось!!!
В голові почали збиртись такі ще незвичні слова:брадси, люверси, скетчі, палітра, цукерка.
І то нічого, що деякі мали до цього зовсім інше значення :-)
Але я так загорілася цим ,що не стрималась і зробила свою першу листівку.

Ось вона така.
Ця вітальна листівка, зроблена по ось цьому скетчу.

Почавши творити, я розуміла, що досвіду - абсолютний нуль. Матеріали доступні, але я в них так добре не розуміюсь. Тому використала дизайнерський картон, кальку та гофрокартон, який придбала в магазині Азур-Кісі (м.Київ). Роздрукувала гарнесеньку картинку з малюками у вінтажному стилі та написи. Серветку знайшла в якомусь з супермаркетів. А все інше вибрала з асортименту нашого салону подарунків "Чарівна мить".
Буду радіти, якщо мої читачі будуть також і порадниками у цій справі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.