Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Коллекція поповнюється!

Я вже писала про кольорові олівці? Пам’ятаєте, яка я була щаслива від того, що їх купила? Тепер у мене не менше щастя: на тому ж таки базарчику купила об’ємні контури для запікання.
Може мені хтось заперечить, що все можа було купити відразу в Азурі, та й радіті собі потихеньку, але...
Все одно весь ассортимент купувати немає резону. По-перше, це величезне вкладення коштів, а вони потрібні можуть бути на щось інше. По-друге, купувати матеріла, щоб не знати, з чого починати, та й залишити їх такими нерозкритими.... Не для мене. По-третє, - вирішуйте питання по мірі їх виникнення... (це хтось сказав з відомих та великих).
От припекло мені помалювати - то й олівці знайшла.
А тепер мені потрібен був саме білий контур (побачите для чого), а до Азуру було їхати незручно, та й, зважаючи на інші нагальніші справи, недостатньо часу. тому я знову завітала на той базарчик. І... О чудо! Там звісно було все. Вітчизняного (постРадянського виробництва). І контури.
Серед іншх я вирішила обрати об’ємні, фірми "Гамма". І от що з того вийшло.
На додачу матеріали: фрагмент серветки паперової, кусочки рисового паперу, прикраси серіі "Для весілля" з ассортименті нашого салону.



 


 



От так потихеньку скаладється набір "Райські пташки".
Початок був таким

     

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.