Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

Наша подорож до Львова. Частина 8. Одяг та аксесуари з колекції Етнографічгного музею.

Вітаю всіх! От таке буваэ, що передноворічні фото виставляю аж перед Великоднем :)
Але не могла не згадати про те, що було найбльш надихаючим і вражаючим там, у Львовы передноворіному, у музеї Етнографічному...
Може хто вже і здогадався...
Отже, набільш вражаючим та яскравим для мене були ті предмети одягу та речі особистого вжитку, які ми побачили в музеї.
Жіночі модні вечірні наряди початку століття
 



віяла модниць того ж періоду



 жіночі образи на полотнах Альфонса Мухи - геніального художника того часу

Що б то Ви думаєте? - Гольничка!
 Те, з чим дами ходили до театру - окуляри та коробочка для пудри. Зроблено з мушлі (перламотру)
 маленькі жіночі годинники

Одяг, прикрашений вишивкою. Чоловічі святкові фраки.


 от і прообраз манекена. Ні - це не прообраз. Це дійсно манекен початку століття! :)
 Настуна зала змусила затамувати подих. Колекція народного вбрання. Невелика. Але було на що подивиитсь.
І найперше, що притягло не тільки погляд ))). Але і фізично потягло до себе - рушники та одяг з рідного краю - Подніпров'я, (Полтавщини)


 




А тоді вже і регіонльні особливості народного одягу роздивлялись ))) Шкода, що фотоапарат був не в моїх руках ;)















Ткані ковдри. Якби ж то я тоді знала, що мені стануть цікаві і їхні деталі ;) 

 І те, що теж притягувало. Але не вистачило часу на докладне знайомство. Вишивка  золотими нитками.



 А цей експонат мене зачарував - альбом зі зразками вишивки :)

Хочу поврнутись туди, в музей. І докладно роздивитись саме експонати в останньому залі. :), Вірю, що мрія збудеться.

***
З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.