Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

День народження в Ботанічному саду. Як вам ідея?

Минулої неділі у мене народилась ідея, яку я спочатку сприйняла, як божевільну.
Чому ми святкуємо свята обмежуючись лише святом для власного шлунку (що не завжди буває корисно)?
Чому на свято іменин ми запрошуємо у кафе, ресторани,бари, додому, витрачаюсти неймовірну кількість часу на підготовку? І максимум, на що спроможні - пишне застілля та якісь танці-шманці в кращому разі? Тенденція закінчувати свята фейерверками - взагалі мені здається інколи дивною...
Зважаючи на життєві обставини власного життя я вирішила подарувати свято своїм друзям та близьким знайомим.


До того ж використала нестандартнрий підхід - виокристала для запрошення соціальні мережі. Створила сторінку події у Фейсбук та ВК
Подробиці?
Читайте далі,,,

З дописів у ФБ
***
Отже, про свято! 
Мене трохи втомило кожного року влаштовувати свято для шлунка. 
Я хочу бути головнішою за шлунок у власному житті. 
До того ж, яке б не було свято, найкраще, що запам'ятовується - це враження, які отримуєшмвід спілкування. І від подарунків.
Тому я вирішила цього року влаштувати для всіх свято! Щоб ви, мої дорогі друзі, трохи відволіклись від безкінечної гонитви за речами, які інколи стають примарними.
Ідея відсвяткувати на лоні природи - не нова. Але... Смайлик «smile»
Цього разу будть певні нюанси. Приємні.
По-перше.
Кажуть, що у ботанічному саду всеж цвітуть магнолії. Ви давно гуляли під цвітучими магноліями? Ото ж бо й воно, що, як мінімум - минулого року. Отже, інтрига потроху розкривається.
По-друге - чи ви любите фотографувати природу? Якщо так, якщо ви відчуваєте себе фанатами макрозйомки, пейзажів та панорам - тоді вам до нашої компанії Смайлик «smile»
По-третє, саме незвичне - з пригощання може бути лише чай зі смаколиками. Так, на природі варто тримати себе у формі Смайлик «smile».
І наостанок - можливо, що ви захочете залишитись після свята погуляти самостійно по Ботанічному саду - у вас на те будуть всі шанси та можливості.
Сьогодні почула думку відносно присутності дітей - будь-ласка, нехай цей день буде пам'ятним часом і для них. Адже ми інколи, приділяємо нашим дітям мало уваги.
Лише попередьте мене про таку можливість, щоб я була готова.
І наостанок.
Незвично про подарунок.
Я б хотіла, щоб мені теж запам'ятався цей день не тільки класною погодою, колом друзів та гарними фотоспогадами. Я б хотіла мати на згадку від цього дня народження щось важливе саме для мене і саме на даний час. Смайлик «smile»

***
З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.