Коли є до чого жагота

Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота...
Більше інформації на сторінці "Про мене"

День народження.

Вітаю, дорогі мої друзі та читачі.
Я сьогодні з фото-розповіддю.
Минулої суботи у мене були іменини.
І я прийняла незвичайне рішення.
Цьому передувало декілька фактів і, якщо хочете, роздумів...
Багато разів я готувалась до своїх іменин заздалегідь: продумуючи ретельно кількість гостей, перелік страв та післязастільну музично-танцювальну програму.
Чимало разів я зустрічала іменини у спонтанному стані: гості - хто зможе прийти, хто пам'ятає, кому важливо; застілля - універсальний варіант з напівфабрикатів та міцних напоїв; післязастільна вечірка з продовженням споживання їжі та ще міцніших напоїв і критичне нездоров'я наступного дня з усіма можливими наслідками.
Було в моєму житті і таке, що я світкувала іменини зі сльозами, інколи навітьі в самоті, хоча і знаходилась серед людей.
Майже завжди я отримувала в подарунок квіти, часто - гроші, які витрачались на теж-таки застілля.
А цього разу...
Я вирішила змінити все - і саме святкування, і отримані емоції...
Я вирішила подарувати позитивні емоції не лише смобі ,але і своїм друзям.
Я, слідкуючи за модними тенедеціями у використанні соцмереж, навіть створила сторінку у ФБ та ВК.
Що я придумала? Запросити друзів у Ботанічний сад ім. Гришка (у Києві на Печерську).
і там відсвяткувати свой іменини разом з квітами та деревами, що почали масово квітнути, відчувши теплу весняну погоду.

Звичайно, найкращим днем була неділя.
Але ще в суботу я трохи посвяткувала у тісному колі друзів вдома.
При цьому, всі турботи по організації та зустрічі гостей перебрав на себе мій коханий.
Я цього дня мала зустріч у жіночому клубі, де також отримала масу привітань, квітів та подарунків :)
А ще був у нас такий торт

Суботній вечір вдома пройшов добре.
до нас навіть прилітали космонавти :)



і домашня оранжерея поповнилась новими жителями - білосніжною з рожевим "беком" орхідеєю
та бромелією.
І навіть ось така закорюка зафіксувалась після того, як пішлии гості :)
Що було наступного дня - читайте далі :)

*** З повагою до Вашого часу -
 Валечка-Fati

Немає коментарів:

Дописати коментар

Листівки з усього світу.